شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

برای بهبود وضعیت بدن این تمرینات را انجام دهید 1
شناسه پست: 6368
بازدید: 41

بهبود وضعیت بدن می تواند بر سلامتی شما از طرق مختلف تأثیر بگذارد – از سردرد ، درد گردن گرفته تا مشکلات تنفسی. برای جلوگیری از همه این مسائل و سلامت خود ، می توانید هر روز چند دقیقه حرکت عقاب یا گاروداسانا را اجرا کنید .

گام ۱ برای بهبود وضعیت بدن

برای بهبود وضعیت بدن این تمرینات را انجام دهید 2

با کف پای خود روی زمین بایستید ، بازوهایتان در کنار شما قرار بگیرد و نگاه شما در نقطه ای مقابل شما ثابت می شود. سپس بازوهای خود را به سمت جلو و تا ارتفاع شانه بالا بیاورید. آرنج های خود را کمی خم کرده و بازوی چپ خود را روی سمت راست خود قرار دهید تا بازوهای شما به موازات کف باشد.

گام ۲ درباره بهبود وضعیت بدن

بهبود وضعیت بدن

به آرامی دستهای خود را به سمت یکدیگر بیاورید و آنها را درهم تنیده و کف دست خود را به هم فشار دهید. آرنج های خود را کمی بلند کرده و انگشتان خود را به سمت سقف بکشید. اطمینان حاصل کنید که پشت شما صاف است و تاج سر شما به سمت بالا باشد.

گام ۳

برای بهبود وضعیت بدن این تمرینات را انجام دهید 3

بازوهای خود را در مقابل خود در آغوش بگیرید ، کمی زانوها را خم کنید. سپس پای راست خود را به سمت بالا بلند کنید و مطمئن شوید که پای چپ شما به طور محکم روی زمین قرار گرفته است.

گام ۴

بهبود وضعیت بدن

تا حد امکان ران راست خود از روی ران چپ خود عبور داده و مچ پا راست خود را در پشت ماهیچه پای چپ خود قرار دهید. انگشتان پا در پای راست شما باید به سمت پایین نشان داده شود.آرام نفس بکشید ، سعی کنید تا حد ممکن ستون فقرات خود را بکشید.

در این حالت به مدت ۳۰-۶۰ ثانیه تعادل خود را حفظ کنید ، سپس پاها و بازوها را به آرامی آزاد کنید و تمرین را در طرف مقابل تکرار کنید.

نکاتی برای مبتدیان

بهبود وضعیت بدن

• اگر تعادل در این حالت برای شما سخت است ، سعی کنید از دیوار برای کمک به خود استفاده کنید.

• اگر هنوز نمی توانید بازوهای خود را ببندید تا کف دست های شما همدیگر را لمس کنند ، کافی است پشت های دستان خود را به هم فشار دهید.

• اگر نمی توانید پای بلند شده را بر روی ماهیچه بچسبانید ، به سادگی باسن خود را کمی پایین بیاورید و انگشت بزرگ پای بلند شده خود را روی زمین استراحت دهید.

چرا برای بدن مفید است ؟

علاوه بر رفع وضعیت ضعیف ، حرکت عقاب ممکن است مزایای زیر را برای شما به ارمغان بیاورد:

بهبود تعادل و هماهنگی

افزایش تمرکز بهتر

تقویت ران ، مچ پا و ماهیچه های شما

کشش باسن ، ران ها ، شانه ها و قسمت فوقانی کمر

باعث انعطاف پذیری کل بدن می شود

افزایش سیستم ایمنی بدن

اخطار : در صورت آسیب دیدگی زانو ، مچ پا ، شانه یا آرنج ، از تمرین این حالت خودداری کنید. اگر شرایطی دارید که مانند مشکلات فشار خون یا مشکلات گوش داخلی که تعادل را تحت تأثیر قرار می دهد ، می توانید نزدیک دیوار این حرکت را انجام دهید. همچنین انجام این تمرین در اواخر بارداری توصیه نمی شود.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید