شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

سبد خرید

شناسه خبر: 7999
بازدید: 15

شاتل موبایل نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من را به‌منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های این اپراتور منتشر کرد. 

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من منتشر شد. از ویژگی‌های نسخه‌ی جدید اپلیکیشن این اپراتور باید به محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربه‌ای مطلوب در مدیریت سیم‌کارت اشاره کرد. 

آپدیت جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من با امکاناتی جدید

نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی اپلیکیشن شاتل‌موبایل من (My Shatel Mobile) به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده نیازی ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین تمام خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده‌ی مانده و گزارش مصرف بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهده‌ی اعتبار باقی‌مانده، خرید بسته‌ی اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده‌ی جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، آزمایش سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر دردسترس کاربران قرار گرفته است. 

شاتل موبایل نسخه جدید اپلیکیشن خود را منتشر کرد

گفتنی است مشترکان در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل می‌توانند پیام‌های اختصاصی خود را دریافت کنند و ببینند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، ازطریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدودسازی تماس‌های ورودی و خروجی، مکالمه‌ی گروهی، انتظار مکالمه و… بهره‌مند شوند و درصورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام، ازطریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل‌موبایل در ارتباط باشند.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل‌موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره‌تلفن ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌موبایل تماس بگیرند.